csm                                                                                                                                  k +421905 335 691 (Po-So 8-18 hod)       

Panel používateľa

Reklamácia a vrátenie tovaru

REKLAMÁCIA TOVARU

Potrebujete tovar z nášho e-shopu reklamovať? Poďme sa do toho spoločne pustiť. Snažili sme sa celý reklamačný proces maximálne uľahčiť tak, aby pre vás bol čo najrýchlejší a najjednoduchší.

 

REKLAMÁCIA / NAJLEPŠIA FORMA NAŠEJ REKLAMY

Na reklamácie sa pozeráme úplne inak ako väčšina ostatných. Vytvorili sme si jednoduché pravidlo, ktoré hovorí, že reklamácia je najlepšia forma reklamy.

Viete, ako sa pozná dobrý poisťovák? Jednoducho. Spoznáte ho až vo chvíli, kedy chcete zrušiť poistku. Jasne, keď vtáčika lapajú, pekne mu spievajú, a to už vie nielen poisťovák. A dobrého a poctivého obchodníka spoznáte práve až vo chvíli, keď potrebujete so zakúpeným tovarom pomôcť alebo ho rovno reklamovať.

Presne preto vieme, ako máme k reklamácii pristupovať. Môžete sa spoľahnúť, že urobíme maximum preto, aby sme ju vyriešili čo najrýchlejšie. Nehráme si na zákonné lehoty 30 dní, budeme na reklamáciu makať od prvého dňa, aby sme ju vybavili čo najrýchlejšie. Počas reklamácie spolu budeme v kontakte, nech máte neustále aktuálne informácie o tom, čo sa s celou záležitosťou deje.

cm
 

NÁVOD NA PODANIE REKLAMÁCIE

  1. Napíšte nám email správu - odporúčame popísať vadu čo najpresnejšie + pripojte fotografie
  2. Do správy pripojte číslo objednávky, prípadne číslo faktúry

Vieme, že by ste radi vybavili reklamáciu cez telefón, aj nám by sa to páčilo. Bohužiaľ to ale zatiaľ nie je legislatívne možné a je potrebné splniť určité kroky, tzn. odoslať písomnú správu (pre konzultáciu ale volať môžete).  V opačnom prípade nemôžeme reklamáciu prijať a tým sa celý proces predĺži, takže je lepšie hneď pripraviť všetky podklady správne, aby všetko prebehlo ako po masle.

 

VYBAVENIE VAŠEJ REKLAMÁCIE

Po obdržaní správy s foto dokumentáciou k reklamácii Vás budeme obratom kontaktovať, rýchlo ako len to je z našej strany možné, bežne do 2 - 3 pracovných dní. Vyjadríme sa k predmetu reklamácie, nebojte, nebudeme to zbytočne naťahovať, vždy sa snažíme tieto veci vybaviť objektívne a s okamžitým riešením.

Ak reklamáciu uznáme (hurá), podľa miery poškodenia tovaru budeme požadovať vrátenie tovaru na korešpondenčnú adresu - samozrejme po dohode s Vami a na naše náklady :-) Adresa je: Chilli Manufaktura, Priemyselná 2871/8, 946 51 Nesvady, Slovensko

Následne Vám zašleme nový výrobok, alebo vám vrátime peniaze prevodom na váš bankový účet najneskôr do 7 pracovných dní, (peniaze nevraciame zloženkou). U oprávnenej reklamácie máte ešte navyše nárok na úhradu poštovného.

 

VIAC INFORMÁCIÍ

Snažili sme sa opísať to najdôležitejšie. Napriek tomu, ak by ste mali akékoľvek otázky okolo vrátenia alebo reklamácie tovaru, neváhajte sa na nás kedykoľvek obrátiť. Samozrejme máte k dispozícii aj kompletné Obchodné podmienky, kde sa dozviete do bodky úplne všetko.

cm

Ladislav Haris
Zakladateľ spoločnosti Chilli Manufaktura & špecialista na potravinárske technológie

 

cm

 

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie - (toto Nie je Veľkoobchod)